სასწავლო პროექტი
გეომეტრიული ფიგურები არქიტექტურაში
პროექტის სახელწოდება: გეომეტრიული ფიგურებით შექმნილი არქიტექტურული
საოცრებები ჩვენს ირგვლივ
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეების აზროვნების განვითარება, ბრტყელი და სივრცითი ფიგურების მიმართ. მათი სხვა სფეროში გამოყენება და აღქმა.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ამოიცნობენ, გაიაზრებენ და მიხვდებიან რომ გეომეტრიული ფიგურები გვხვდება ჩვენს გარშემო არქიტექტურულ ნამუშევრებში.
პროექტის მიზნები: განივითარონ შესაბამის გეომეტრიული ტერმინების გამოყენების უნარი.არქიტექტურულ ნამუშევარში სივრცით და ბრტყელი ფიგურების აღქმის უნარ ჩვევა. შემოქმედებითი უნარების განვითარება. თანამშრომლობითი უნარების განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი: 11-12 წლის
ვადები/ ხანგრძლივობა: 3დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ დოკუმენთის შექმნის უნარი, გააცნობიეროს მათი მნიშვნელობა. აუმაღდეს ცოდნა და აღქმა. მოამზადებენ:
საოცრებები ჩვენს ირგვლივ
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეების აზროვნების განვითარება, ბრტყელი და სივრცითი ფიგურების მიმართ. მათი სხვა სფეროში გამოყენება და აღქმა.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ამოიცნობენ, გაიაზრებენ და მიხვდებიან რომ გეომეტრიული ფიგურები გვხვდება ჩვენს გარშემო არქიტექტურულ ნამუშევრებში.
პროექტის მიზნები: განივითარონ შესაბამის გეომეტრიული ტერმინების გამოყენების უნარი.არქიტექტურულ ნამუშევარში სივრცით და ბრტყელი ფიგურების აღქმის უნარ ჩვევა. შემოქმედებითი უნარების განვითარება. თანამშრომლობითი უნარების განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი: 11-12 წლის
ვადები/ ხანგრძლივობა: 3დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ დოკუმენთის შექმნის უნარი, გააცნობიეროს მათი მნიშვნელობა. აუმაღდეს ცოდნა და აღქმა. მოამზადებენ:
·
პრეზენტაციას
·
ფოტოალბომსა
და ვიდეო მასალას
·
სლაიდ შოუს
·
ნახატებს და ჩანახატებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ინტერნეტი, სახელმძღვანელო Aბ ფორმატის ფურცელი, პროექტორი, კალამი, წებოვანი ფერადი ფურცლები.
პროექტის მსვლელობა: კლასს დავყოფთ სამ ჯგუფად და თითოეულს მივცემ დავალებას:
1 ჯგუფი:მოიძიონ და გაეცნონ თუ რომელ არქიტექტურულ ნაგებობებშია გამოყენებული ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები.მოამზადონ პრეზენტაცია.
2 ჯგუფი:განიხილონ ისეთი ნაგებობები რომეიშიც გამოყენებულია სივრცითი გეომეტრიული ფიგურები ცილინდრი და კონუსი.მოამზადონ შესაბამის თემაზე პრეზენტაცია.
3 ჯგუფი: მოიძიონ ინფორმაცია და ნახონ ისეთი ნაგებობები რომელშიც გამოყენებულია სივრცითი ფიგურები პირამიდა,ბირთვი და პრიზმა.მოამზადონ შესაბამის თემაზე პრეზენთაცია.
ჯგუპის ნამუშევრის შეჯერება და პრეზენთაციის მოწყობა.დასახელებული და განხილული თემებზე დისკუსის გამართვა.შეფასება.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:მათემატიკა,
კომპიუტერი, ინტერნეტი, სახელმძღვანელო Aბ ფორმატის ფურცელი, პროექტორი, კალამი, წებოვანი ფერადი ფურცლები.
პროექტის მსვლელობა: კლასს დავყოფთ სამ ჯგუფად და თითოეულს მივცემ დავალებას:
1 ჯგუფი:მოიძიონ და გაეცნონ თუ რომელ არქიტექტურულ ნაგებობებშია გამოყენებული ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები.მოამზადონ პრეზენტაცია.
2 ჯგუფი:განიხილონ ისეთი ნაგებობები რომეიშიც გამოყენებულია სივრცითი გეომეტრიული ფიგურები ცილინდრი და კონუსი.მოამზადონ შესაბამის თემაზე პრეზენტაცია.
3 ჯგუფი: მოიძიონ ინფორმაცია და ნახონ ისეთი ნაგებობები რომელშიც გამოყენებულია სივრცითი ფიგურები პირამიდა,ბირთვი და პრიზმა.მოამზადონ შესაბამის თემაზე პრეზენთაცია.
ჯგუპის ნამუშევრის შეჯერება და პრეზენთაციის მოწყობა.დასახელებული და განხილული თემებზე დისკუსის გამართვა.შეფასება.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:მათემატიკა,
პროექტის ხელმძღვანელი: ლია ზავრადაშვილი
ხელმძღვანელის ელფოსტა liazavradasvili@gmail.com
No comments:
Post a Comment