გაკვეთილის გეგმა


                                                გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი--- ლია ზავრადაშვილი   24001013580
საგანი---მათემატიკა 
 საფეხური ---დაწყებითი   
კლასი- --5
მოსწავლეთა რაოდენობა ---22
თემა:      სხივი,  მონაკვეთი,  მონაკვეთის სიგრძე
გაკვეთილის მიზანი-- მოსწავლემ შეძლოს გეომეტრიული ფიგურების (წრფე, სხივი, მონაკვეთი) ამოცნობა, დახაზვა, გაზომვა, აღნიშვნა და წაკითხვა. წრფეზე წერტილთა ურთიერთმდებარეობისა და წერტილებს შორის მანძილის განსაზღვრა.

N
აქტივობის
აღწერა
მეთოდი
კლასის ორგანიზება
სასწავლო რესურსი
დრო
აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
1
საორგანიზაციო საკითხები,თემისა და მიზნის განხილვა

მთელი კალსი
საკლასო ჟურნალი და თაბახის ფურცელი
2წთ
მოსწავლეთა აღრიცხვა,გაკვეთილის თემისა  და მიზნის გაცნობა
2
საშინაო დავალების შემოწმება
ტესტი
ინდივიდუალური
ფერადი ბარათები,
სტიკერები
6წთ
მოხდება დავალების შემოწმება და მისი სისწორე და მოხდება წინარე ცოდნის გააქტიურება
3
წინარე ცოდნის გააქტიურება
გონებრივი იერიში
მთელი კლასი
დაფა , ცარცი, ასოციაციური რუკა , პლაკატები 
5 წთ
მოსწავლეები გაიხსენებენ ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს  , შეკრულ და გახსნილ ხაზებს ,ერთმანეთისგან განასხვავებენ  წერტილისა და წრფის ურთიერთმდებარეობას ,პარალელურ და გადამკვეთ წრფეებს.
4
ახალი მასალის ახსნა
მინი ლექცია და ვიდეო რგოლი
მთელი კლასი
დაფა, ცარცი , კომპიუტერი, პროექტორი.
12
წთ
მოსწავლე გაეცნობიან ,რომ სხივი და მონაკვეთი წრფის დაწილებია, ისწავლიან მათ აღნიშვნებს,ჩაწერას ,წაკითხვას, მონაკვეთის სიგრძის გაზომვას.
5
მასალის განმტკიცება
გონებრივი იერიში აპოლო მეთოდით.
დაფასთან მუშაობა

მთელი კლასი
სახელმძღვანელო სავ.1,3,8,
დაფა, ცარცი ,პარაგრაფის ბოლოს მოცემული კითხვები.
5წთ
გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის გამოყენება
6
მიღებული ცოდნის შემოწმება
გასასვლელი ტესტი
ინდივიდუალური
ტესტი
10
წთ
მიღებული ცოდნის შემოწმება
7
დავალება
წერილობით
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
2წთ
მიღებული ცოდნის გამოყენება დამოუკიდებლად
8
შეფასება
განმავითარებელი
მთელი კლასი
შეფასების რუბრიკა , (სიტყვიერი კომენტარი)
3წთ


შედეგი- მოსწავლე სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურებიდან ამოიცნობს და განასხვავებს ერთმანეთისგან წრფეს, სხივს, მონაკვეთს. განმარტავს თითოეულს, განსაზღვრავს წრფეზე და მის გარეთ მდებარე წერტილთა  ურთიერთმდებარეობას.  ახდენს მონაკვეთის სიგრძის გაზომვას, ითვლის მოცემული სიგრძეების მიხედვით საძიებელ მონაკვეთს.(მათ. დაწყებითი II 5).

შეფასების ტიპები და მეთოდები -
განმავითარებელი ----სიტყვიერი კომენტარები როგორც კარგად შესრულებული დავლებისთვის,  ასევე კომენტარის სახით მიცემული მითითებები არასწორედ შესრულებულ ან დაუმთავრებელ დავალებებზე.


კრიტერიუმები

დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
ამოიცნობს, ასახელებს და აღწერს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, ქმნის მათ  მოდელებს





იყენებს  სახაზავს,  ადგენს  ფიგურის  გვერდების  ზომებს, გამოსახავს სხვადასხვა  ერთეულში  და  ადარებს  მათ





ამოიცნობს  სივრცულ გეომეტრიულ  ფიგურებს გარემოში,  ან  ფიგურათა  მოდელების  გროვაში





განასხვავებს სივრცული  ფიგურების   ელემენტებს და იყენებს გეომეტრიულ ტერმინებს






                                                                                                     
                            ლია ზავრადაშვილი 
                                                                                                          
                         22/10/2018წ.    

No comments:

Post a Comment