შეფასების სქემები დაწყებითი კლასების მათემატიკაში
დაკვირვების
რუბრიკა
ჯგუფური
მუშაობა
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
ჩართულია სამუშაო პროცესში
|
||||
უსმენს სხვის
აზრს, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
||||
ასრულებს დავალებას და თავადაც
გასცემს მარტივ ინსტრუქციებს
|
||||
შეუძლია საკუთარი
აზრის გარკვევით გადმოცემა
|
პრეზენტაცია
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
მოსწავლე მეტყველებს გამართულად
|
||||
ფლობს აუდიტორიას
|
||||
იყენებს თვალსაჩინოებებს
|
||||
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს.
|
||||
იცავს დროის ლიმიტს
|
||||
პასუხობს თემის ირგვლივ დასმულ კითხვებს
|
დაკვირვების რუბრიკა
ზეპირი ანგარიში
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
კითხულობს რიცხვებს, განმარტავს და ასახელებს თანრიგში
მდგომი ციფრების მნიშვნელობას
|
||||
ასახელებს მოცემულის წინა და მომდევნო რიცხვებს, ასახელებს
რიცხვის უახლოეს ათეულს, ასეულს.
|
||||
ზეპირი ანგარიშისას იყენებს მოქმედებათა თანმიმდევრობას, ირჩევს შეკრება გამოკლების მოქმედებების შესრულების
ადექვატურ ხერხს
|
||||
ზეპირად ასრულებს გამრავლება-გაყოფას მარტივ შემთხვევებში
|
დაკვირვების რუბრიკა
კანონზომიერება
და ალგებრა
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
მოცემული მიმდევრობის მიხედვით ქმნის სხვა მიმდევრობას
და ადარებს მიმდევრობებს ერთმანეთთან
|
||||
წინასწარ
მოცემული წესის მიხედვით განავრცობს მოცემული
მარტივი შესაბამისობის ფრაგმენტს
|
||||
შეუძლია რიცხვითი გამოსახულების შემცველი ტოლობის
შედგენა და მისი
საჭიროებისამებრ გამოყენება
|
შეფასების რუბრიკა დაწყებითში
(მათემატიკა)
კრიტერიუმი
|
მინიმალური
|
საშუალო
|
მაქსიმალური
|
მათემატიკური ცნებების, ტერმინების ცოდნა
|
არაადეკვატურად იყენებს ცნებებს, ტერმინებს,
აღნიშვნებს.
|
იყენებს ზოგიერთ ცნებას, იცის გამოყენება
ნაწილობრივ.
|
იცის და მართებულად იყენებს ყველა ცნებას,
ტერმინსა და დებულებას.
|
გამოთვლები
|
ვერ ასრულებს გამოთვლებს.
|
გამოთვლები მეტ-ნაკლებად სწორია, შედეგი
არასრულყოფილია.
|
გამოთვლებს სწორად, უშეცდომოდ ასრულებს, შედეგიც
ადეკვატური და სრულყოფილია.
|
კავშირები და მიმართებები
|
ვერ ამყარებს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ
მათემატიკურ ობიექტსა თუ პროცედურას შორის. უჭირს მიმართებების დანახვა.
|
აღწერს და მეტ-ნაკლებად აკავშირებს
სხვადასხვა სტანდარტულ მათემატიკურ ობიექტებსა თუ
პროცედურებს. ასე თუ ისე ხედავს მიმართებებს.
|
კარგად აკავშირებს და აღწერს სხვადასხვა
მათემეტიკურ ობიექტებსა თუ პროცედურებს. არ უჭირს მიმართებების დანახვა.
|
ზოგადი დაკვირვების რუბრიკა გეომეტრიაში
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
ამოიცნობს,
ასახელებს და აღწერს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, ქმნის მათ მოდელებს
|
||||
იყენებს
სახაზავს, ადგენს
ფიგურის გვერდების ზომებს, გამოსახავს სხვადასხვა ერთეულში
და ადარებს მათ
|
||||
ამოიცნობს
სივრცულ გეომეტრიულ ფიგურებს გარემოში, ან ფიგურათა მოდელების
გროვაში
|
||||
განასხვავებს
სივრცული ფიგურების ელემენტებს და იყენებს გეომეტრიულ ტერმინებს
|
No comments:
Post a Comment